Thursday, May 20, 2010

Rabarberimuffinid


Meil oli rabarberimuffinite festival! Esimesed kevadised rabarberid on lihtsalt üht korralikku festivali väärt.
Kuna ikkagi selle kevade esimene festival, siis tuli muffinite välimusele ka rõhku panna. Ehk tegime seekord kõik korralikult valge nisujahuga. Ilus oli vaatamas käia, kuidas festivali peategelased ahjus valmisid. Ikka rohkem puhvi ja uhkemaks! Maitse oli ka hea, ehkki sümpaatsem on siiski süüa neid täisterajahust valmistatud kooke ja muffineid :) Nii et festivali-järgsel ajal hakkame jälle täisterajahust küpsetama.
Rabarberimuffinid

2 muna
1,5 dl suhkrut
2,5 dl nisujahu
1 tl küpsetuspulbrit
2 tl vanillisuhkrut
1 tl kaneeli
150 g hapukoort
0,5 dl sulatatud võid
350 gr rabarberit

Vahusta munad suhkruga ilusaks vahuks, sega kuivained omavahel.
Lisa kuivained vaheldumisi jahtunud sulavõiga munavahule.
Rabarberitükid sega kõige viimaks mitte väga hoogsalt taignasse.
Ja siis vormidesse ja ahju.
Küpseta 225 C juures 15 min.


– M, Kuressaare

3 comments:

  1. Need ju nami-nami kuulsad "Maailma parimad rabarbrimuffinid" :) Minu arvates absoluutselt parim rabarbrimuffinite retsept, mida ma iial teinud olen. (Ja see on mu täiesti objektiivne arvamus, mis sest, et see mu enda väljamõeldud retsept on :))

    ReplyDelete
  2. Pille, loomulikult peavad festivalil olema "maailma parimad".
    Tegime Sinu retsepti järgi juba eelmisel aastal, nii et polnud kahtlustki, mis retsepti kasutada. Tänud Sulle ka kõigi osalejate poolt!

    ReplyDelete