Sunday, January 17, 2010

Mango lassi


Ma olen viimasel nädalal iga hommik joonud värskelt tehtud smuutit, enamasti külmutatud marjadest. Ma nimelt avastasin enda jaoks fakti, et külmutatud marjad ei ole kuigi kallid, aga pidavat olema isegi vitamiinirikkamad, kui "värsked" marjad poelettidel. Pealegi, mind on juba aastaid vaevanud mure, mida hommikul süüa, ja see on üks vähestest valikutest.
Kuigi külmutatud marjadest kõiksugused kombinatsioonid on väga maitsvad, mu praegune vaieldamatu lemmik on ikkagi mango lassi! Ma tegin seda värskest mangost, mis Eestis võib eriti kallis olla (?), aga äkki konserveeritud versioonid on jällegi tervislikumad, kui ma alati arvanud olen. Ja siinkohal kõige lõbusam viis mango lahkamiseks:

Mango lassi
u 1 liiter

1 mango
keefir (mahult võrdselt mangoga)
tükk ingveri
mett (soovi korral)

RRrrrr-rrr-r-r-r-rrr...


– B, Amsterdam

No comments:

Post a Comment